«БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ – ЦЕ КОЛИ МОЖЕШ»: СТАРТУВАЛА ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНА КАМПАНІЯ СОЦІАЛЬНИХ ЗМІН
В Україні розпочалась масштабна інформаційна кампанія «Безбар’єрність – це коли можеш», покликана сформувати в суспільстві культуру безбар’єрності та заохотити кожного громадянина долучатися до творення України, де всі мають рівні можливості.
Ініціатива реалізується в межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору – важливого державного курсу, який підтримала перша леді України Олена Зеленська. Кампанія об’єднує ключові міністерства та громади, а її реалізація відбувається у співпраці з ЮНІСЕФ.
«Безбар’єрність – це не про обмеження, а про рівність і гідність для кожного», – підкреслила Олена Зеленська під час презентації кампанії.
Понад 87% українців вважають безбар’єрність важливою цінністю, однак поняття потребує кращого розуміння: саме для цього запущено першу хвилю кампанії з відеоманіфестом «Коли можеш». Вона пояснює шість ключових напрямів безбар’єрності:
- фізичний
- інформаційний
- цифровий
- освітній
- економічний
- суспільно-громадянський
Що це означає для людей?
Безбар’єрність — це коли людина з інвалідністю може вільно пересуватися вулицями, коли батьки з дитячими візочками не зіштовхуються з перешкодами, коли вчорашній пацієнт повертається до активного життя завдяки реабілітації, а внутрішньо переміщена особа може знайти роботу, не зважаючи на життєві обставини.
Наша громада також рухається у напрямку безбар’єрності. Створення Ради безбар’єрності при селищній раді, постійне покращення доступу до адміністративних, освітніх і медичних послуг, підтримка вразливих категорій населення — це лише частина тих кроків, які вже реалізуються.
«Безбар’єрність – це коли можеш» — це не просто гасло. Це орієнтир для розвитку, де кожен має значення, а громада — стає дійсно відкритим, гідним і турботливим простором для всіх!