A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Заболотівська селищна рада
Івано-Франківська область, Коломийський район

Адміністративні послуги в громаді стали ще більш доступнішими

Дата: 12.04.2021 16:00
Кількість переглядів: 293

Центр надання адміністративних послуг Заболотівської селищної ради працює з вересня 2020 року та є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна». Основною метою Центру є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців територіальної громади, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

До безперечних переваг роботи ЦНАП можна сміливо віднести спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг, протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг, повне інформування клієнтів та відвідувачів Центру з будь-яких питань, організацію інформаційного обміну даними між службами, повний контроль за здійсненням їх адміністрування, та скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакету документів.

На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати більше 100 послуг у різних сферах діяльності. У тому числі через Центр надаються платні послуги.

Адміністративні послуги для мешканців громади доступні і в період карантину. Незважаючи на обмежений режим прийому громадян, Центр й надалі продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення.

            З початку року чисельність звернень громадян до Центру поступово збільшується. Так протягом лютого-березня 2021 рокув Центрі: надано консультацій – 311; виконано заявок та видано – 378 результатів послуг, особам, які звернулись за адміністративною послугою; встановлено 3 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, також надаються послуги в електронному вигляді. Найбільша кількість звернень в абсолютному значені зареєстрована у сфері реєстрації місця проживання громадян. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги Держгеокадастру. За вказаний період суб’єктами надання адміністративних послуг не було видано жодної відмови в наданні послуг за зверненнями заявників.

Пріоритетами роботи на 2021 рік є розширення спектру видів адміністративних послуг які надаються через Центр за рахунок надання послуг з оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та паспорта України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та створення сучасного веб-сайту Центру, що суттєво підвищить зручність отримання адміністративних послуг в Центрі.

Міністерство цифрової трансформації України постійно працює над спрощенням процедури отримання адміністративних послуг. Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки «U?LEAD з Європою».

Отже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

Також у ЦНАП селищної ради надаються консультаційні послуги з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, зокрема:

  • права власності на новозбудований об’єкт;
  • права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські будівлі і прибудови до них;
  • права власності на об’єкт нерухомого майна у результаті реконструкції такого об’єкта подаються;
  • права власності на об’єкт нерухомого майна державної або комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 1 січня 2013 р.;
  • для державної реєстрації права власності у зв’язку з передачею у власність фізичним та юридичним особам майна у результаті припинення (ліквідації чи реорганізації) юридичної особи або виділу з неї нової юридичної;
  • права власності у зв’язку з передачею майна у власність фізичним та юридичним особам, що вийшли із складу засновників (учасників) юридичної особи;
  • права власності у зв’язку із виділенням нерухомого майна в натурі;
  • права власності та інших речових прав на земельну ділянку, права власності на об’єкт нерухомого майна, реєстрацію яких проведено до 1 січня 2013 р.;
  • права власності на нерухоме майно, утворене шляхом поділу  або об’єднання;
  • права власності та інших речових прав на нерухоме майно, яке перебуває в іпотеці або податковій заставі;
  • права власності на підставі договору іпотеки;
  • права власності на підставі рішення власника майна;
  • права власності у зв’язку з набуттям у власність майна юридичною особою;
  • права власності у разі витребування нерухомого майна з чужого незаконного володіння на підставі рішення суду;
  • права власності на об’єкт незавершеного будівництва;
  • державної реєстрації обтяження нерухомого майна іпотекою;
  •  державної реєстрації припинення права власності на нерухоме майно,
  • державної реєстрації юридичних та фізичних осіб підприємців:
  • державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу);
  • державної реєстрації фізичної особи-підприємця;
  • державної реєстрації створення юридичної особи - державного органу;
  • державної реєстрації включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року;
  • державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу;
  • державної реєстрації змін до відомостей про розмір статутного капіталу, розміри часток у статутному капіталі чи склад учасників;
  • державної реєстрації переходу юридичної особи приватного права на діяльність на підставі модельного статуту;
  • державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа;
  • державної реєстрації рішення про виділ юридичної особи;
  • державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи;
  • державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи;
  • державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії);
  • державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи;
  • державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;
  • державної реєстрації змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи;

Селищною радою(з урахуванням карантинних обмежень, які діють на території України) вживаються усі необхідні заходи щодо підключення ЦНАП до державного реєстру речових прав на нерухоме майно, державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців та до реєстру ДЗК.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь