РЕКОМЕНДАЦІЇ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ ЩОДО ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

  • 406

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

3 серії відеопроекту стосовно протидії та запобігання дискримінації, який покликаний допомогти розібратися широкій аудиторії: що таке дискримінація, її форми та як їх розпізнати у повсякденному житті (розроблений за ініціативи Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини та у співпраці з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні, який):

Серія 1 – https://youtu.be/m9ZW76wV0dY 

Серія 2 – https://youtu.be/FBScTc4g8Yo

Серія 3 – https://youtu.be/P7TB6EzoxRw

«Дискримінація – одне з низки явних і розповсюджених порушень прав і свобод людини. Підставою для вчинення дискримінаційних дій є стереотипи та упередження. Руйнуючи стереотипи, ми здобуваємо внутрішню свободу від укорінених штампів, хибних висновків і переконань, а також вчимося мислити критично, бути сучасними й по-новому бачити світ.

Пам’ятаймо, що плекаючи расові, етнічні, релігійні, політичні, мовні упередження та дискримінуючи інших, зазнати упередженого ставлення та постраждати від дискримінації може кожен».

 

Рекомендації Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо захисту персональних даних під час дистанційного надання освітніх послуг.

«Від початку пандемії, спричиненої поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19 набрало обертів використання різноманітних онлайн-платформ, месенджерів і чатів під час дистанційного надання освітніх послуг.

Застосування цифрових технологій з метою організації освітнього процесу значно розширило можливості надавачів освітніх послуг. Проте застосування таких методів, технологій та інструментів тісно пов’язано з безпекою в роботі та має вплив на використання і обробку персональних даних здобувачів освіти. Рекомендації сприятимуть кращому розумінню, як захистити персональні дані під час дистанційного навчання, та напрацюванню якісних нормативно-правових актів, що регулюватимуть порядок обробки та захисту персональних даних у освіти цій сфері».